keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Keskiviikko 23.1.

Hello!

Iphonella postailen, tämä kun on niin iisibiisiä :) huomenna kutsuu taas arki ja pitää mennä töihin..

Kotona O väsää uusia valojuttuja, vaihteeksi :) siitä vitsailtiinkin jo, että "kuinka monta metriä teillä on lediä?" :) monta! Huomenna voin laittaa kuvaa jos ehdin kuvailemaan.

Asiasta toiseen, nyt on voittajafiilis, olin les millsin cxworxissä, huh miten huonoon kuntoon oonkaan mennyt, mutta jaksoin koko rankan puolituntisen. Jee! :) ostin kk-kortin, joten ei muutaku reenaan! Ja tosiaan, oon viimeks ollu jumpalla n. 2kk sit? Jos en ihan väärin muista. Nyt on pakko laittaa läski tummuun! :D

Tässä kuvia mun uusista kotitossuista, jotka sisko lahjoitti :) ja iltapalasta, joka sai vielä tänään olla vähän raskaampi..

Ja ps. Mun tekee mieli sipsiä, jotka huhuilee mua tuolta keittiönkaapista!!!! Nyt pitää vaan pysyä kovana.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista!