tiistai 12. maaliskuuta 2013

DIDRIKSONS since 1913



 Viime viikolla erään urheiluliikkeen omistaja huikkasi nähdessämme, "Hei meillä on sulle ihan sun näkönen takki, tuu sovittaan!" Tänään sitten poikkesin, ja KYLLÄ! Takki oli juuri täydellinen minun silmääni. Takki siis kotiutui ja minä olen onnellinen : ) materialisti? En suinkaan.. Väline urheilija? Pyh..


Didriksonin Nora wms parka










 Takki on ihan mielettömän miellyttävä päällä ja hyvin istuva.


Takin tietoja täällä , ja vastaava takki löytyy myynnissä täältä , joka onkin muuten hyvässä alennuksessa, koska takin ovh on 249€! 
Onko teillä jo hankittu kevät takkia? Minkälainen?

Nellyllä , Zalandolla , Bubbleroomilla , Stockmannilta , Booztilla ja Asossella on toinen toistaan upeampia takkeja ja kevään uutuuksia, käykäää tsekkaamassa! :)

Taidan lähteä ulkoiluttamaan Peppiä ja uutta takkia ;) Cii uuu!

10 kommenttia:

  1. Hei taas Noora!
    Tuli juuri mieleen että se viime vuoden huhtikuussa voittamani patakinnas ei vieläkään ole tullut...

    VastaaPoista
  2. Onpa muuten tosi kivan näkönen takki!

    VastaaPoista
  3. Heippa! Minkäkoinen takki sinulla kuvissa on päälläsi? Onko kyseinen takki mielestäsi kokoaan vastaava? Olen tilaamassa sitä ruotsista ja kun ei pääse kokeilemaan niin olisi mukava kuulla mielipiteesi :)

    t.Tiina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Takkini on kokoa 38, ja kyllä takki vastaa normaalia kokoa, ehkä lantion kohdalta takki on hieman "normaalia" solakampi, mutta kyllä suosittelen ottamaan oman normi koon. Olen normaalisti kokoa 36-38, mutta takkihan saa aina olla mieluummin hieman tilavampi kuin makkarankuori :D

      Poista
  4. Onko blogi lopettanut elämänsä kokonaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Ei ole, nyt on vain hiljaista, koska ei ole kirjjoitettavaa.. :) sunnuntaina viim luvassa postausta! :)

      Poista
  5. Oi vau! Onpa todella hieno takki! Tarvisin niiiiiin paljon ulkoilutakkia, siis oikeesti, mulla ei ole ollut sellasta vuosiin ja olen kuitenkin koiran omistaja. Humdidum! Mieluiten just joku hieman sadettakin pitävä. Ja teidän koira on niin kaunis, voi että <3

    VastaaPoista
  6. Moi! Olen nyt pari kuukautta selaillut kuumeisesti Didriksons-takkeja läpi, ja googlettamalla pisti silmään tämä sun postaus. Takki näyttää tosi kivalta, ja tämänpunainen väri on upea! Saako kysyä, mikä sen tarkka väri on (Jos sitä lukee takissa missään)? Tämä sivu antaa väriksi Rasperry. Mahtaako olla sama väri kyseessä? :)
    http://www.didriksons.com/product/?c=8&articleId=3176&typeId=0&usageId=6&systemId=0&sizeId=0&search=

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista!