sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Weekendi



Viikonloppu hurahti normaaliin tapaansa nopeasti..
Eilen sisko poikineen oli meillä yötä ja voi miten hauskaa meillä oli <3
Illalla tehtiin hyvää ruokaa ja nautittiin vaan..






 

Tänään yövieraiden lähdettyä nopeet siivoilut ja sit lähdettiin syömään valmiiseen ruokapöytään :)

Pitäis vissiin kotoo kerätä loput joulukoristeet säilöön, mutta ei millään raaskisi..






Tänään päällä O:n kauluspaita












Apua, mun on hiukset ihan järkyt! Näyttää ihan keltaisilta ja sumeilta, no ehkä ne vähän onkin.. Pääsen onneksi ensi viikolla parturiin korjaamaan tilanteen :) 

Nauretaan kotona ku O esittää mua, esim. "Mun on hei pakko päästä saunaan ku en oo pessyt mun hiuksia 3 päivään ou mai gaad..." "T'änään mä voikkaan tulla saunaan ku oon pessyt just tukkani, plaa plaa.."
Kuulostaapa tyhmältä, mut niin just mun ongelmilta :D

-Noora

2 kommenttia:

  1. Veikeä ilme teidän yövieraalla :)

    Tänää oon ite vikat joulutilpehöörit säilönyt kaappeihin. Tähdet pidän vielä hetken, en malta luopua tunnelman tuojista vielä :) verhotkin vaihdoin jo keväisempiin.

    Hahah :D sulla on sama ongelma kun mun avokilla. En oo ymmärtänyt sitä, kun ei voi tulla saunomaan jos on jo aamulla ehtinyt käymään suihkussa :D no kaikilla omat juttunsa ;)

    Mukavaa loppiaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hän on oikein hymypoika :D meillä on ympäri vuoden samat verhot, koska en jotenkaan osaa olla ilman noita, tai jos vaihdan jotai erilaista niin vaihdan äkkiä takas valkoiset :D hah. Sano avokille terkkuja ja ettei oo suinkaan yksin :) kiitos samoin!

      Poista

Ilahdun kommenteista!