perjantai 31. toukokuuta 2013

Lakatut varpaankynnet ja A niinku allergia!


Se on perjantai, jes! :)

Mun on pakko heti kärkeen kertoa, että mulle on suotu melko paha allergia, siitepöly, pöly, yms, you know..
Eilen pyöräilin työpaikallen, 30km ja sieltä kotiinpäin 10km, oltiin onneksi sovittu Ollin kanssa, että hän tulee mua autolla vastaan ja tehdään treffit tiensivuun. No ei siinä mitään, polkeminen maistui ja nätti päiväkin, sain kivat rajat selkään ja kotona motivaattorina odotti Ollin tekemä iltapala :) Mutta tää allergia! 
Se on oikein yks P! Oon popsinut reilun kuukauden allergialääkettä, joka on yleensä mulle riittänyt, apuna sen rinnalla nenäsuihke. Mutta tänä vuonna näemmä ei riitä. 
Varasin aamulla pikku painostuksen alaisena lääkärille ajan, jonka sainkin jo puoli päivälle, jes!
Lääkäristä lähdin mukanani viiden eri lääkkeen reseptin kanssa, huoh..
Nyt on tablettia, nenäsuihketta, silmätippoja, kortisonia ja keuhkoputkia avaavaa. Näitä kaikkia pitäisi syödä kuurina ensimmäinen kuukausi, jonka jälkeen oireiden mukaan otetaan inhaloitavat, muita jatketaan koko kesän yli. Nice! No parempi jos näistä on apua, kun kulkea silmät (koko pää) turvonneena.
Siitä sit apteekin kautta kurvaillen ottamaan dropit nassuun. :D

Onko muita allergikkoja?

Tällä hetkellä olo on tosi hyvä! :)





Ollaan lähdössä mökille kohta pian kaveripariskunnan kanssa, ja ylläri mun on kaikki pakkaamatta!
Lakkasin perjantain kunniaksi varpaan kynnet :)




MeNaiset tipahti eilen postilaatikkoon, lehti on taas niin pullollaan hyvää luettavaa, että se pitää pakata matkaan mukaan!  


Adios! 

Hyvää viikonloppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista!