keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kiukuttelua ja häävouhotusta!

Jep, oiva yhtälö tuo otsikko, mutta sehän on arkea..?

Vihdosta viimein saadaan lämpöö tänne Suomen kamaralle, jes!
Päivä vietetty ulkona, ja koti on sen näköinen, että sisällä on vain käyty kääntämässä, keitetty kahvit ja lämmitetty ruokaa ja tarjottimilla tarjoilut ulos. Eli sisällä hyrskynmyrskyn kaikki. No, sadepäivät ovat siivousta varten, kovasti ainakin uskottelen itselleni näin ;)
Onko siellä ruudun toisella puolella nautittu auringosta?



O:n antama synttärilahja <3


Välillä oon saanut ihme raivokohtauksia ja huutanut kotona niin, että muu väki menee seiniä pitkin, huoh..
Onneksi osataan jo huumorilla laittaa nää mun raivarit "niiden" piikkiin :) kaikkihan on hormoonien syytä!
Muuten, anteeksi pyytämisen ja anteeksi antamisen taito, sitä pitää aina harjoitella.. 






Taas mä kiukuttelin jostain mitättömästä, jep, TAAS ja sitten "Saanko anteeksi"- päivällinen, joka syötiin pihalla. Sulassa sovussa se maistuikin erityisen hyvältä. Vaikka O sanoikin ettei maista mitään eroa sisällä syötyyn ruokaan :D haha, miehet..







Mietittiin myös hääjuttuja, joita pitää hoitaa jo pian. Oon niin innoissani kun O on niin kiinnostunut mein häistä ja kuuntelee aina mun uusia ideoita ja must have juttuja. Tiettekö sellasen JÄTTIkokoisen perhoslauman, joka pörrää vatsassa kun jännää jotakin?! Mulla on sellanen perhosmullilauma vatsassa aina kun puhutaan jotain meidän häistä, en tiedä miksi näin tapahtuu aina. En luota ja usko mihinkään asiaan niin paljoa, kun meihin yhdessä, avioparina. Tästä huolimatta jännitän sitä suurta päivää jo nyt.
Muistan joskus ollessani nuori hoitajaopiskelija, kun eräs vanharouva sanoi minulle "Minun ja mieheni liitto oli  alusta alkaen kuin vuori.." kertoessaan ylpeänä elämästään, jonka oli saanut elää onnellisena yhdessä rakkaansa kanssa. Minä teini-ikäisenä en ymmärtänyt tämän lauseen merkitystä ja mietein "kuin vuori..? eloton ja pirun kova..", no nyt ymmärrän hänen kertomuksensa tarkoituksen. :D

Onko joku menossa jo tulevana kesänä naimisiin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista!