torstai 7. maaliskuuta 2013

Kuvia tältä päivältä..

Kolmas postaus tänään, what? Ehkä se on ton auringon syytä :) no oli syy mikä tahansa niin mennään suoraa päätä kuviin..
Ystäväni tuli aamupäivällä meille kylään babyn kanssa ja innostuttiin kuvaileen :D 











Tajusin, että ehkä se syy miks oon innostunut kuvaileen taas, on se, että löysin järkkärin akkulaturin.. ilman sitä on hankala kuvata :D 

Mun piti myös tänään mennä sillee extemporee parturiin, mutta se meni yhtä extemporee ohi, kun tuli muuta menoo.. Mun ei olla piiiiitkään aikaan värjätty hiuksia sillee kokonaan väri päähän pläts, vaan parturini on raidoittanut vaan, ja tykkään tästä menetelmästä kyllä hirmuisesti enemmän, koska pidän itselläni mahdollisemman luonnollisesta väristä ja nyt voi olla pitkiä aikoja värjäämättä kun ei tyvikasvut yms näy, oikeastaan tyvikasvu on vaan parempi.. Pidennyksetkään ei ole ollut päässä vähään aikaan ja oon jo sinut tän oman pituuden kanssa, vaikka odotankin sen kasvua kuin kuuta nousevaa tai ainakin yhtä paljon kun kesää, eli palajon! Eilen illalla löysin juuri sellaiset hiukset kun itselleni haluan ja lähetin luottokampaajalleni heti kuvat kyseisestä kuvasta. Olisin siis saanut ajan heti tälle päivälle mut ohi meni... Ehkä mulla on kohta sellane unelmatukka ;) Kalastajan vaimolla on täydelliset hiukset! :)

Ps. Odotan jo, että tulee ilta, jotta pääsen juokseen! Aion mennä tänään YKSIN, koska Peppi hidastaa välillä mun menoo.. Ei kerrota sille :) Kuulemiin!!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista!