keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Uusi senkki ja lompakko


Keskiviikko päivä alkoi piristävällä 1½ tunnin aamulenkillä Pepin kanssa, Peppi vei ja Noora vikisi!







Puolilta päivin suunnattiin Pepin kanssa kaverille kahville
ja tein samalla heidän uuteen kotiinsa tupatarkastuksen :D
Hyvältä näytti!



Olen jo kauan (mun mittapuussa) puhunut avokilleni, että tarvisi hankkia lisää säilytystilaa, tarkoitan senkkiä tai kaappia, johon saisin kaikkea pikkusälää ja jonka päälle saisi esim. valokuvia..
Tuumasta toimeen!

Löytyi juuri sen tyylinen jota olin suunnitellutkin, mutta kokoaminen ei mennyt ihan niin miten sen olin suunnitellut, apua kenelle soitan ku O ei ole mailla halmeilla, ring ring, "iskä tuu auttaa!"



Helvetti oli irti, ja jonkun mielestä oli jopa piru merrassa :DD haha..
Rakas iskä selvitti kaiken..
ja minä sain senkkini kokoon ja hypein taas voltteja ilmassa!
Alla oleva kuva on otettu heti kun senkki vain suinkin pystyssä pysyi,
joten "päällys" näyttää jo ihan erilaiselta :)
Kamerasta loppui akku niin en saanut uusia kuvia ja laturi on hukassa! Kääk!



Rakas lompakkoni sai luvan vaihtua, koska siihen oli reenikassissa valunut jotain mönjää ja haisi tosi pahalle!
Hävetti aina kassalla ottaa rahapussi esille kun kassista nousi sellane pistävä haju, enkä tosiaan tiedä mistä se epämiellyttävä haju on peräisin, mutta nahkalompakko alkoi ainakin löyhkäämään :D
herää kysymys: mitä mä siellä kassissani oikein kannan? :)



Tässä lompakko



Käykää ihmeessä ihastelemassa STYLESNOBIN tuotteita!



Tykkään nahkaisista lompakoista, koska ne myöskin kestää, vaikkakin ovat myös hintavampia.
Mulla on ollut Gantin rahapussi jo monta vuotta ja ensin käytin sitä kokoajan, mutta sittemmin aina silloin tällöin, eikä rahapussi ole mennyt miksikään käytössä! Ja nyt viimeksi oli kummipojan lahjaksi antama nahkainen lompakko, joka ei myöskään ole mennyt miksikään, mutta alkoi haisemaan :D



Tänään pelkkä lenkki saa riittää, en jaksa enää muuta..
Kävi toi senkin kanssa sotiminenkin jo urheilusuorituksesta :)

Nyt salkkareita ja cosmon lukua!
Adioooos!

MUISTAKAA ARVONTA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista!