tiistai 10. tammikuuta 2012

TITITITISDAG...


Tänään töissä ihanan lyhyt päivä, olin ehtinyt jo klo 16 mennessä tehdä vaikka ja mitä! :)
Taas tekis hirveesti mieli ostella kaikkee sisustuskamaa, mutta nyt pidän pääni!
Olen ottanut jo ison askeleen,
koska olen tyhjentänyt kaappeja ja vienyt tavaroita kirppikselle asti,
go minä! Kaapeissa on ihan kauheesti tavaroita, joita ei edes muista omistavansa ja sama pätee vaatteisiin ja kenkiin, tänään mm. löysin kahdet uudet talvikengät vintiltä kenkälaatikosta, mutta ne olikin isoja, joten ne päätyy huomenna kirppikselle..

Esittelen nyt nopsaan, kun otin torstaina taas uudestaan ripsienpidennykset..
Nää on niiin helpot! Eikä näytä aamulla ekana aasilta ku herää :D, tai en mä O:n mietteistä ota selvää..


Laitettiin 12-13 millistä ripsee..
Menin flunssaisena ottamaan nää ripset ja oon muutenkin nenästäni melko herkkä, niin arvatkaapa vaan ottiko ripsiliima henkeen ja huusiko limakalvot hoosiannaa! Kysyin kosmetologilta jossakin välissä varovaisesti, että "Sori mut onko vielä paljon jäljellä?", vastaus oli "voi kuule, tunti vielä".. plaah! Teki mieli huutaa täysiä "NO PERKELE!", koska erikseen haettu hengityssuojakaan ei auttanut mulla mitään ja huomasin meneväni paniikkiin.. Hengittelin siinä sit nenästä sisään ja suusta ulos(pilates tunnin  tavoin :D), niin alkoi helpottamaan. En missään nimessä syytä kosmetologia, päin vastoin, hän on aivan loisto tyyyppi.. Toivottavasti huolto olisi vähän iisimpi!



Pyöräytin pizzan töiden jälkeen, nams!



Mun tutisee jalat vieläkin, koska tulin tovi sit SpiraaliPower jumpasta, Pumpin tyylistä reeniä..
Hitto kyllä huomaa kuinka surkeet on käsien lihakset verrattuna jalkoihin.. Tiedostan tämän asian joka kerta esim tallilla, laittaessa hevosta valmiiksi, nostaessa satulaa selkään.
Välillä tuntuu että satulakin painais sen muutaman sata kiloo :D

Oon sängyssä koneen kanssa ja silmät haroo jo siihen tahtiin, että pakko luovuttaa ja alkaa nukkumaan.. Aamulla aion nukkua pidempään kuin normaalisti! NIH!

Hyvää yötä ihanaiset :)

Pilkkivin terveisin,

-noora

2 kommenttia:

  1. Tunnen Sun tuskan. Mua ahdistaa aina se ripsien laitto. Ensinnäkin jopa se, että pitää niin perhanan kauan makaa ja sit se että mulla alkaa aina silmät valumaan..
    No, mutta kai se on sen arvoista :D

    VastaaPoista
  2. Mäkin oon aatellu noita ripsienpidennyksiä, mutten oo viel uskaltautunu ;)

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista!