keskiviikko 7. joulukuuta 2011








Pikku hiljaa on kaikkien lahjat hankittu,
kerrankin olen ajoissa, wuhuu! ;)
Pienimmät lahjapaketit on jemmattuna alla olevaan laatikkoon..




Olen hurahtanut punaiseen, harmaaseen ja valkoiseen,
joo valkoiseenkin VIELÄ enemmän tässä joulun alla :D

Peppi fiilistelee, kuten aina <3



Alla murto-osa ostoksista viime päiviltä :)
Miks kaikkee pitää aina ostaa, vaikka ei yhtään tarviskaan?!

Lauantaina löysin Tapakselta iiiihanat nilkkurit,
joita pidin tyhmänä heti koko päivän aina yön pikku tunneille asti ja vieläkin on päkiät kipeät!




Tänään aamulla extempore lähtö lähikaupunkiin ostoksille, ja kas kummaa...
Unelmieni takki odotti minua siellä :D 




Takki on juuri loistava, kestää tuulen, veden, istuu päälle kuin unelma ja on ihanan värinen.
Ainoa asia mikä vit.. harmittaa on takin hinta, mutta tällekkin on hyvä selitys..
Pakkohan ulkoiluvarusteiden on olla hyviä, kestäviä ja istuvia päällä, jotta on kiva ulkoilla, ja meilläkin kun koira viedään lenkille säällä kuin säällä..




Ja Pepille tietty parasta, niin se sai oman shampoon, joka on saman valmistajan tuotteita, joka valmistaa ihmisille Bed Head Tigi lakkaa esimerkiksi..

Tässä se on: Pet Head, Only for Cool Dogs!

Ja voin kertoa, että tuoksuu koira sitten pikkasen hyvälle kun sillä pesimme :)
Laitan huomenna Pepin kylpyreissusta muutaman kuvan!



Nyt suihkuun ja nukkumaan!
Viikonloppua odottelen jo kovasti, vaikka töissä olenkin, tapahtuu paljon kivoja juttua!

Ps. huomenna on jalat niin kipeet, koska puolessa välissä ratsastustuntia
mun oli jo jalat makaroonilla, kiitos Rotta <3

Tsaauuu!!!

-noora

2 kommenttia:

  1. Mun tekis niin mieli ostaa noita shampoita koirille, mut en oo vielä raaskinu. :) Kuitenkaan ei noita haukkuja kauheen usein joudu pesemään ja aika hintavia noi on.. Ehkä semmonen vielä tulee hankittua, varmasti saa rahalle vastinetta. :))

    VastaaPoista
  2. voi huuuurja, meillä on vain pieni osa lahjoista hankittu.. kuten aina, taitaa mennä ihan viime tippaan :)

    punaista on ilmaantunut meillekin kotiin, olen vallan siihen hurahtanut, punasen kaverina on harmaatakin ja valkoista myös :) mulla kävi niin että kyllästyin ainaiseen valkoisuuteen ja nyt metsästän kotoisuutta ja värejä :P

    Niin se mieli muuttuu ;)

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista!