keskiviikko 5. joulukuuta 2012

5.12.2012


Hei, enää 18 päivää jouluaaattoon, jeee! 

Täällä odotellaan rennoin ja iloisin miettein.. 
Ihanaa, kun saa pikku hiljaa alkaa laittamaan kotiin joulua, tosin "jouluvaloja" on ollut varmaankin lokakuusta saakka, mutta ovat niin kauniita, etten malttanut odottaa.. :)



Paljon kynttilöitä ja lämpimää fiilistä tuovia valoja..



Tässä alla lemppari joulukoristeeni.. 
Pallojen kanssa pitää olla TODELLA varovainen, koska särkyvät helposti..



Takasta tuleva pehmoinen lämpö..











Paljon lunta, jonka toivon olevan maassa vielä aattonakin..



Mitä odotatte eniten joulussa?



Rakastan takasta tulevaa pehmeän suloista lämpöä, ja sitä tuoksua joka tulee kun savua pöllähtää vahingossa "pirtin" puolelle :D ja takkaa saakin näillä pakkasillakin olla lämmittämässä vähä väliä..
Perjantaina mulla on vapaa päivä ja aion herätä aamulla aikaisin, laittaa takan tulille, lampaantalja takan eteen, aamukahvi ja lehti käteen ja nautiskella.. ja tietty villasukat jalkaan, ah <3 tunnelmaa lisää vielä se, että Peppi pakottaa mua jakamaan lampaantaljan sen kanssa :) ja loppujen lopuksi siinä käy niin, että Pepe loikoo lämpimällä taljalla ja minä kylmällä,  paljaalla lattialla.. huoh..

Onko kaikki joululahjat jo hankittu?
Mä voin huokaista, koska mulla on, tai no, paria lahjaa lukuunottamatta, jes! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista!